تشریح آخرین وضعیت پروژه مرکز تحقیقات شرکت فکور صنعت

تشریح آخرین وضعیت پروژه مرکز تحقیقات شرکت فکور صنعت

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پویان؛ مهندس محمد حسین‌زاده مدیر پروژه مرکز تحقیقات، فناوری و آموزش فولاد شرکت فکور صنعت، یکی از پروژه‌های گروه صنعتی پویان، در گفتگویی در رابطه با این پروژه اظهار نمود: پروژه مرکز تحقیقات شرکت فکور صنعت تهران، پروژه‌ای است که برای تحقیقات در صنایع فولاد مورد استفاده قرار خواهد گرفت. یکسری از نخبگان کشور قرار است در آینده به اینجا دعوت شوند و با برخی کشورهای خارجی در این پروژه مشارکت کنند تا انشالله بتوانیم برای کشور در موضوعاتی که تحریم هستیم، خودمان نوآوری داشته باشیم و آن‌ها را به دست بیاوریم.

 

حسین‌زاده افزود: پروژه‌‌ی مرکز تحقیقات شامل دو فاز هتل و پروژه صنعتی است. پروژه هتل دارای ۷ طبقه است که ما در مدت زمان ۱۷ ماه که از آغاز پروژه می‌گذرد، تا طبقه چهارم آن پیش رفته‌ایم و انشالله با برنامه‌ریزی که انجام شده است تا پایان سال ۱۴۰۲ پروژه به اتمام خواهد رسید.

او با اشاره به چالش‌های پیش‌رو این پروژه ادامه داد: ما برای تحویل به موقع پروژه، با اضافه کردن شیفت کاری و افزایش نیروی کار درصدد این هستیم که بتوانیم اتمام پروژه را طبق برنامه زمان‌بندی اولیه داشته باشیم.

جدیدترین خبر پروژه مرکز تحقیقات شرکت فکور صنعت

مدیر پروژه مرکز تحقیقات، فناوری و آموزش فولاد تعداد پرسنل شاغل در این پروژه را ۲۰۰ نفر که حدود ۱۴۰ نفر بصورت مستقیم در اجرا و مابقی پرسنل در بخش‌های ستادی و پشتیبانی مشغول به کار هستند، اعلام نمود.

بیشتر بخوانید: آشنایی دانشجویان دانشگاه باهنر کرمان با روش تولید در گروه صنعتی پویان

مهندس حسین‌زاده در ادامه ضمن اشاره به فاز دوم این پروژه بیان نمود: در ناحیه صنعتی حدود ۱۸۰۰ تن سوله صنعتی نصب می‌شود که شامل دو سالن صنعتی و یک سالن اداری خواهد بود. تقریبا ۵۰۰ تن این پروژه آماده است که از دو سه روز آینده مرحله نصب آن آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود در زمان سه یا چهار ماهه ما بتوانیم کل ۱۸۰۰ تن سازه را فقط بصورت نصب اسکلت انجام بدهیم.

گروه صنعتی پویان

وی درباره قرارداد جدیدی که در فاز هتل به این پروژه اضافه شده است و یک تکنولوژی جدید در ایران محسوب می‌شود، اینطور توضیح داد: دیوارهای وال‌کریت یک تکنولوژی جدید در ایران به شمار می‌رود که ما جز اولین شرکت‌هایی هستیم که برای اولین بار می‌خواهیم در سیرجان این کار را انجام بدهیم. تجهیزات آن خریداری و وارد سایت شده است و انتظار می‌رود تا ۱۵ الی۲۰ روز آینده ما این کار را انجام بدهیم. این پروژه ۲۶ هزار متر مربع دیوارچینی دارد که عقد قراردادهای آن انجام شده است و به زودی شروع به کار خواهیم کرد.

حسین‌زاده در پاسخ به اینکه چرا شرکت فکور صنعت تهران، شرکت شکوفا صنعت‌ پویا را به عنوان پیمانکار این پروژه انتخاب کرده است، عنوان نمود: به این دلیل که شرکت شکوفا صنعت پویا بزرگترین تولیدکننده سازه در شرق کشور محسوب می‌شود، برند قدرتمندی در صنعت فولاد دارد و همچنین توانایی‌های علمی، فرهنگی و تکنولوژی که در بخش ساخت دارد، آن‌ها ترجیح دادند که از شرکت شکوفا صنعت پویا در این پروژه استفاده کنند.

حسین‌زاده در پایان از جناب آقای علیرضا پویان رییس هیات مدیره گروه صنعتی پویان و تمامی مدیران این مجموعه که حامی تمامی پرسنل هستند، نهایت تشکر و قدردانی را انجام داد.

پست قبلی

بازدید رییس هیات مدیره گروه صنعتی پویان از روند تکمیل پروژه مرکز تحقیقات

پست بعدی

این پروژه می‌خواهد نخبگان را دور هم جمع کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *