برگزاری جشن بزرگ روز کارگر و بیست‌وهشتمین سالروز تاسیس گروه صنعتی پویان

جشن بزرگ گرامیداشت روز کارگر و همچنین بیست‌وهشتمین سالروز تاسیس گروه صنعتی پویان با حضور مقامات ارشد، پرسنل و جمعی از مدیران برجسته استان کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پویان؛ به مناسبت گرامی‌داشت هفته کارگر و بیست‌وهشتمین سالروز تاسیس گروه صنعتی پویان جشنی با حضور مقامات ارشد این گروه صنعتی، مدیران و پرسنل شرکت‌های تابعه و همچنین آقایان محمدعلی توحیدی فرماندار سابق کرمان، امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، حسن امیری دبیر و حامد بدرآبادی رییس کمیسیون اقتصادی اتاق بازرگانی و همچنین سعید نجفی‌زاده معاون اداری و پشتیبانی ارشاد استان در خط تولید شرکت شکوفا صنعت پویا با اجرای برنامه‌های متنوعی برگزار شد و لحظات مفرحی را برای پرسنل این مجموعه رقم زد.

در ابتدای این مراسم آقایان حسین بیدختی قائم مقام شرکت شکوفا صنعت پویا و محسن پویان مدیر دفتر طراحی و مهندسی این شرکت به سخنرانی پرداختند و ضمن خوشامدگویی به مدعوین و همچنین تبریک روز کارگر و سالروز تاسیس گروه صنعتی پویان، در رابطه با فعالیت، مسیر طی شده و همچنین چشم‌انداز این گروه صنعتی توضیحاتی را ارائه دادند.

در ادامه نیز آقایان توحیدی، امیری و حسن‌زاده با حضور در پشت تریبون این فرصت را مغتنم شمردند و ضمن تبریک مناسبت‌های مذکور، لب به تمجید از فعالیت‌های مستمر، موفق و تاثیرگذار این گروه صنعتی طی قریب به ۳ دهه گشودند و از این مجموعه به عنوان یکی از افتخارات استان یاد کردند.

بیشتر بخوانید: بازدید تیم فنی شرکت پتروشیمی جم از گروه صنعتی پویان

بریدن کیک ۲۸ سالگی گروه صنعتی پویان طی آیینی با حضور آقایان محمدرضا پویان، محمدعلی پویان و حسین پویان بنیان‌گذاران این مجموعه، قرعه‌کشی و اهدای جوایز و برگزاری چند بازی جذاب رقابتی میان پرسنل داوطلب، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

شایان ذکر است که آقایان علیرضا پویان و رضا روزخوش از دیگر پایه‌گذاران این مجموعه بدلیل مسائل کاری، در این جشن حضور نداشتند‌.

             

پست قبلی

گزارش صداوسیما از شرکت خودروسازان شکوفا صنعت پویا

پست بعدی

حضور مدیر کارخانه شکوفا صنعت پویا در سومین کنسرسیوم اشتغال و مهارت استان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *