پیروزی پرگل تیم فوتسال کارمندان گروه صنعتی پویان در نخستین دیدار تدارکاتی

تیم فوتسال تازه تشکیل شده کارمندان گروه صنعتی پویان، موفق شد با نتیجه پر گل ۷ بر ۲ مقابل حریف خود به برتری دست یابد.

پیروزی پرگل تیم فوتسال کارمندان گروه صنعتی پویان در نخستین دیدار تدارکاتی

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پویان؛ تیم فوتسال کارمندان گروه صنعتی پویان که چندی پیش با نگاه ویژه مدیران ارشد این گروه صنعتی به مقوله ورزش، اعتقاد به بهره‌وری بیشتر کارمندان در صورت انجام فعالیت بدنی و همچنین تاثیر سلامت جسم بر سلامت روان، تشکیل شد، در نخستین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم خانه مطبوعات استان کرمان رفت.

در این دیدار که در سالن شهید تجلی کرمان با قضاوت آقایان مهدی موسی‌پور، مهدی طاهری و محمدحسین احمدی برگزار شد، گروه صنعتی پویان دست به کار بزرگی زد و موفق شد مقابل حریف خود با نتیجه پر گل ۷ بر ۲ به برتری دست یابد.

هادی فاطمی دو گل و آیت‌الرحمن صالحی، محمد سالاری، سیدعلی هوشمند، احمدرضا براتی و سیدعلی پورحسینی هرکدام یک گل برای تیمشان به ثمر رساندند.

گروه صنعتی پویان با ترکیب محمدحسین شبرنگ، احمد خسروی، علی نقی‌زاده، سیدعلی پورحسینی، روح‌الله زندوکیلی، علی نیشابوری، احمدرضا براتی، هادی فاطمی، محمدحسین انجم‌شعاع، سیدعلی هوشمند، محمد سالاری، نوید بنی‌اسد، مصطفی ایزدی و آیت‌الرحمن صالحی پا به این دیدار دوستانه گذاشته بود و آقایان امید موحدی و مصطفی ستارزاده نیز به ترتیب کار سرمربیگری و سرپرستی این تیم را برعهده داشتند‌.

از نکات قابل توجه این بازی، حضور تعدادی از پرسنل گروه صنعتی در محل برگزاری این دیدار جهت تشویق و حمایت از همکاران خود بود که تا پایان بازی ادامه داشت و بارها در طول مسابقه صحنه‌های قشنگی را رقم زد.

شایان ذکر است پیش از آغاز دیدار دو تیم، آقای مصطفی ستارزاده، سرپرست تیم گروه صنعتی پویان، به نمایندگی از این گروه صنعتی به رسم یادبود هدیه‌ای را به آقای سیدرضا عطایی سرمربی بااخلاق و خوش‌نام خانه مطبوعات استان کرمان اهدا و برای او در ادامه مسیر مربیگری آرزوی موفقیت کرد.

ویدئوهایی از گرم کردن تیم فوتسال گروه صنعتی پیش از این دیدار:

 

بیشتر بخوانید: آشنایی دانشجویان دانشگاه باهنر کرمان با روش تولید در گروه صنعتی پویان

ویدئو گل اول تیم فوتسال گروه صنعتی توسط آیت صالحی:

 

ویدئو گل دوم تیم فوتسال گروه صنعتی توسط محمد سالاری:

 

ویدئو گل سوم تیم فوتسال گروه صنعتی توسط هادی فاطمی:

 

در ادامه گزارش تصویری این دیدار را مشاهده می‌کنید:

      گروه صنعتی پویان

 

پست قبلی

شرایط همکاری گروه صنعتی پویان و بانک رفاه بررسی شد

پست بعدی

دو انتصاب در شرکت‌های معدنی گروه صنعتی پویان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *