اسامی برندگان روز پدر گروه صنعتی پویان

درباره گروه صنعتی پویان

گروه صنعتی پویان در سال ۱۳۷۵ با تاسیس شرکت شکوفا صنعت پویا با زیربنای ۱۷ هکتار شکل گرفت و در راستای خدمت به میهن و هموطنان عزیز زیرمجموعه های این گروه تا کنون به ۱۴ شرکت رسیده است.همچنین شرکت نانو ساختار شکوفا صنعت بنیان که یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی است توانسته محصولات دانش بنیانی از جمله آندهای نانو کامپوزیتی ، بلانک استنلیس استیل ، بلانک تیتانیوم و … را تولید نماید. فعالیت این گروه به گستره سرتاسرایران و کشور های همسایه بوده و در حوزه های صنعتی ،فنی مهندسی، معدنی و بازرگانی می باشد.

پروژه های اخیر گروه صنعتی پویان

شکوفا صنعت پویا در دهه اخیر حدود ۱۹۵ قرارداد را به اتمام رسانده است و با تکیه بر توان فنی و مهندسی، بازرگانی، اجرایی و ماشین آلات و تجهیزات مدرن، در همکاری نزدیک با شرکتهای مطرح داخلی، پروژههای عظیمی از جمله سالن SMP فکور صنعت تهران که بزرگترین پروژه انجام شده در گروه صنعتی است را در کارنامه خود به ثبت رسانده است و با افزایش توانمندیهای خود از نظر نیروی انسانی و تجهیزات، فعالیت خود را در کلیه حوزه های فولادی، نفت و گاز و پتروشیمی و سایر حوزه ها در سطح کشور گسترش داده است.

ما در تمام بخش‌های زنجیره ارزش فولاد، هر جا که فرصت‌هایی برای ایجاد ارزش ببینیم، فعالیت می‌کنیم. تیم تحقیق و توسعه ما بی وقفه مرزهای نوآوری در فرآیند و محصول را پیش می‌برد. ما با شناخت سازمان منحصر به فرد خود، برای حفظ روحیه کارآفرینی و اشتیاق به تعالی که از رشد ما حمایت می کند و کلید موفقیت آینده ما است، کار می کنیم. ما دراین گروه توسعه پایدار را وظیفه خود میدانیم.

اسامی برندگان روز پدر گروه صنعتی پویان

برای مشاهده اسامی روی متن زیر کلیک کنید

بیشتر بخوانید: بازدید مدیر و معاونان اداره امور مالیاتی کاشمر از معدن سنگ‌آهن جنوب خراسان

اسامی برندگان جشن روز پدر

 

پست قبلی

گرامی داشت روز زن در گروه صنعتی پویان

پست بعدی

ارتقای بهره‌وری در گروه صنعتی نیازمند نگرش نو به مسائل است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *