معرفی شرکت نوها با توجه به قدمت آن لازم و ضروری بود

معرفی شرکت نوها با توجه به قدمت آن لازم و ضروری بود

معرفی شرکت نوها با توجه به قدمت آن لازم و ضروری بود

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پویان؛ آقای سیدکیوان فاطمی مدیر بازاریابی طرح توسعه شرکت مهندسین مشاور صنعتی نوها یکی از شرکت‌های تابعه گروه صنعتی پویان، فعالیت این شرکت را اینطور تشریح کرد: موضوع شرکت، انجام مطالعات امکان‌سنجی مقدماتی و نهایی مورد پذیرش بانک، ارائه خدمات طراحی و مهندسی پایـه و تفصیلی و ارائه خدمات راه­‌اندازی و بهره‌برداری مجتمع‌های معدنی و صنعتی، اجرای پروژه‌های صنعتی و عمرانی به روش‌های EP, EPC, EPCM, EPs, MC, PMC، مشارکت در سرمایه‌گذاری پروژه‌ها، بازرسی فنی، مطالعات و مشاوره محیط زیستی، ژئوتکنیک، ژئومکانیک، نقشه‌برداری، انجام خدمات پیمانکاری، فراهم نمودن دانش فنی از داخل و یا خارج برای تحقق اهداف شرکت است‌ که همواره کوشیده‌ایم، بهترین خروجی و بهترین خدمات را ارائه بدهیم.

شرکت نوها یکی از شرکت‌های حاضر و فعال در رویداد جامع معدن و صنایع معدنی بود که اردیبهشت‌ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد. فاطمی هدف از حضور نوها در این رویداد را معرفی این شرکت دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه بیش از ۴۰ سال از تأسیس شرکت مهندسین مشاور صنعتی نوها گذشته و سرعت تغییر در کارفرمایان بسیار زیاد است، لذا معرفی این شرکت با توجه به سن آن لازم و ضروری بود، به همین دلیل تصمیم گرفتیم در نمایشگاه حضور پیدا کنیم.

 

آقای سیدکیوان فاطمی مدیر بازاریابی طرح توسعه شرکت مهندسین مشاور صنعتی نوها یکی از شرکت‌های تابعه گروه صنعتی پویان، فعالیت این شرکت را اینطور تشریح کرد

 

بیشتر بخوانید: آشنایی دانشجویان دانشگاه باهنر کرمان با روش تولید در گروه صنعتی پویان

مدیر بازاریابی طرح توسعه شرکت نوها حضور این شرکت در نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: قطعا هر رویداد و نمایشگاهی ضعف‌های خودش را دارد و این رویداد هم از این قاعده مستثنی نبود و می‌توانست بهتر باشد اما در مجموع ارزیابی مثبتی از حضور در این رویداد دارم. فکر می‌کنم به دلیل همزمانی با نمایشگاه صنایع در محل دیگری، تعدادی از کارفرمایان صنایع فلزی و غیر فلزی در این نمایشگاه حضور نداشتند اما برای آغاز به معرفی و برقراری ارتباطات بسیار مفید بود. به هر حال باید ظرف یک تا دو ماه بعد از نمایشگاه به دعوت در مناقصات و بازخورد در مناقصات حاضر توجه کرد تا ارزیابی بهتری ارائه داد.

وی با اشاره به اهداف این شرکت برای آینده، افزود: با توجه به تغییر در سهام‌داران و اساسنامه شرکت و پتانسیل‌های گروه صنعتی پویان که این شرکت عضوی از آن شده، سیاست‌گذاری‌ها را باید به طور دقیق‌تری ویرایش و تعیین کرد اما حضور در نمایشگاه‌های آتی در قطب‌های مربوطه باید انجام پذیرد. همچنین سابقه کار و رزومه با توجه به تغییرات اساسنامه بصورت جدی در دستور کار قرار دارد.

فاطمی در پایان گفت: عرض خسته نباشید دارم خدمت همه همکارانی که به حضور موثر و پویای این گروه صنعتی در نمایشگاه کمک کردند. شاید یکی از بهترین اتفاقات، آشنایی با سایر همکاران در شرکت‌های حاضر در گروه صنعتی بود که حتما باید بصورت مجازی هم که شده است، دوستان بصورت دوره‌ای در شرکت‌های همکار به یکدیگر معرفی شوند و تعاملات بیشتری برقرار کنند.

پست قبلی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان: فعالیت شکوفاصنعت پویا همیشه رو به رشد بوده است

پست بعدی

مدیرعامل نانوساختار: افزایش سبد محصولات تولیدی و همکاری با سایر شرکت‌های گروه صنعتی از برنامه‌های آتی ماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *