دایان ۸، محل نمایش توانمندی‌های نانوساختار شکوفا صنعت بنیان

شرکت نانوساختار شکوفا صنعت بنیان در هشتمین رویداد همرسانی “دایان” با محوریت “زنجیره فلزات پایه” توانایی‌های خود را به معرض نمایش گذاشت.

 نمایش توانمندی‌های نانوساختار شکوفا صنعت بنیان در دایان ۸

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پویان؛ هیات داوری ایمینو در نشست ‌پیش‌رویداد دایان ۸ از ۱۲ شرکت دانش‌بنیان فعال در عرصه‌ فلزات پایه (آلومینیوم، مس، سرب، روی و…) به ۵ شرکت از جمله شرکت نانوساختار شکوفا صنعت بنیان از شرکت‌های تابعه گروه صنعتی پویان، نمره بالاتری دادند و این شرکت ها به مرحله ارائه در رویداد راه یافتند.

مرکز نوآوری ایمینو وابسته به ایمیدرو به عنوان مجری طرح نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی ایران این رویداد را در راستای حمایت از نوآوران و ایده‌پردازان در حوزه فناوری‌های نوین و در بخش معدن و صنایع معدنی امروز صبح برگزار کرد.

 

با توجه به اینکه فلزات پایه و گروه‌های آلیاژی این خانواده بزرگ فلزی در اقتصاد جایگاه ویژه‌ای دارند، «ایمینو» دایان ۸ را با محوریت این فلزات برگزار کرد. فلزات پایه (اساسی) معمولا بیشتر از فلزات گرانبها مانند طلا، نقره و پلاتین یافت می شوند و گاهی استخراج آنها نیز آسان تر است. این امر باعث می‌شود این فلزات نسبت به فلزات گرانبها بسیار ارزان تر برای استفاده در تولید باشند.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که از فلزات آهنی بسیار زیاد در موارد مختلف صنعتی استفاده می شود، استحکام زیاد این فلزات و همچنین فراوان بودن آن ها در طبیعت است. گروه‌های بسیار مهمی مثل آلومینیوم، مس، قلع، سرب، روی، طلا، نقره، پلاتین و منگنز و آلیاژهای هر یک از آن‌ها در این طبقه‌‌بندی قرار می‌‌گیرند.

در این رویداد و در زمان ارائه توانمندی‌ها، آقای احمد شبانی مدیرعامل شرکت «نانو ساختار شکوفا صنعت بنیان» پشت تریبون قرار گرفت و ظرفیت‌ها و امکانات این شرکت را به معرض نمایش گذاشت.

او با اشاره به فعالیت شرکت در حوزه ارتقا و تولید کیفی آند سربی به روش نانو کامپوزیت، مطرح کرد: شرکت ما در سال ۱۳۹۹ در شهر کرمان توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شد و تکنولوژی انحصاری در تولید آند سربی نانو کامپوزیتی دارد‌. این مجموعه در تولید آند و خط نورد فلزات رنگین، تولید کاتد بلانک‌های استنلس استیل مورد استفاده در صنایع الکتروریفاینینگ با تکنولوژی بومی‌سازی برندهای معتبر شرکت‌های پیشرو دنیا و تکنولوژی نوآورانه فعال است

 

 

 

بیشتر بخوانید: آشنایی دانشجویان دانشگاه باهنر کرمان با روش تولید در گروه صنعتی پویان

 

 

 

 

 

 

 

 

در ادامه ویدئوی صحبت‌های آقای احمد شبانی مدیرعامل محترم شرکت نانوساختار شکوفاصنعت بنیان را مشاهده می‌کنید:

 

اظهارات آقای احمد شبانی مدیرعامل این شرکت در حاشیه هشتمین رویداد دایان:

پست قبلی

«نانوساختار شکوفا صنعت بنیان» با رتبه‌بندی از سوی هیات داوری ایمینو به دایان ۸ راه یافت

پست بعدی

بازدید مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان از ظرفیت‌های خودروسازان شکوفا صنعت پویا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *