نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

کارشناس دیجیتال مارکتینگ گروه صنعتی پویان: نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم!

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پویان؛ آقای احمدرضا براتی مسئول و کارشناس دیجیتال مارکتینگ گروه صنعتی پویان با اشاره به هدف این گروه صنعتی از حضور در رویداد جامع معدن و صنایع معدنی، عنوان کرد: با هدف ارتقای برند و نشان دادن توانمندی‌های مجموعه و شرکت‌های تابعه در این نمایشگاه شرکت کردیم. گروه صنعتی پویان در این نمایشگاه با بهره‌مندی و استفاده از به‌روزترین روش‌های طراحی و غرفه‌سازی حضور قدرتمندی از خود به نمایش گذاشت.

براتی افزود: ما همواره سعی داشتیم تا با رفتن به سمت دنیای دیجیتال و استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا و ایجاد کمپین‌های متنوع مناسبتی، در جهت بهبود و تسریع روند رو به رشد این مجموعه در عصر‌ دیجیتال و ایجاد ارتباط قوی‌ میان سازمان و کارمندان، گام برداریم. گروه صنعتی پویان و شرکت‌های تابعه با بهره‌مندی از وبسایت‌های رسمی در جهت اطلاع‌رسانی اخبار و دستاوردهای مختلف توانسته ارتباط بسیار‌ خوبی‌ با مشتریان و کارمندان خود برقرار‌ نماید.

وی حضور ۶ شرکت تابعه گروه صنعتی پویان در این نمایشگاه را نشان از قدرت این مجموعه دانست و اظهار کرد: تیم مارکتینگ به مدت یک ماه بطور فشرده تمامی مراحل از شروع تا پایان برگزاری‌ نمایشگاه را برنامه‌ریزی و مطابق این برنامه‌ریزی پیاده‌سازی‌ نمود. گروه صنعتی پویان در‌ این نمایشگاه با حضور ۶ شرکت از ۱۶ شرکت تابعه خود نشان داد که در زمینه معدن و صنایع فلزی و غیر فلزی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید: آشنایی دانشجویان دانشگاه باهنر کرمان با روش تولید در گروه صنعتی پویان

براتی در پایان گفت: جا دارد تشکر ویژه‌ای داشته باشم از تمامی عزیزانی که در برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه ما را همراهی کردند علی‌الخصوص تیم خوب مارکتینگ . همچنین در پایان بر خود واجب می‌دانم که از تیم رسانه‌‌ای دنیای اقتصاد بابت برگزاری و میزبانی منظم و با شکوه این همایش طی مدت ۴ روز، کمال امتنان را به جای آورم.

کارشناس دیجیتال مارکتینگ گروه صنعتی پویان: نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم!

 

پست قبلی

هدف ما گسترش روابط و تعامل با سایر شرکت‌ها و مجموعه‌ها بود

پست بعدی

حضور مدیرعامل شرکت مطرح اتریشی در غرفه گروه صنعتی پویان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *