برگزاری جشن پایان سال گروه صنعتی پویان با حضور جمعی از مدیران، صنعت‌گران و نماینده منتخب مردم کرمان

جشن پایان سال ۱۴۰۲ گروه صنعتی پویان با حضور پرسنل، مدیران ارشد، جمعی از صنعت‌‌گران و مدیران شاخص استان، سرمایه‌گذاران چینی و همچنین آقای شهباز حسن‌پور نماینده منتخب مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پویان؛ شرکت شکوفا صنعت پویا به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه گروه صنعتی پویان، در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ با برگزاری جشنی در سالن خط تولید این شرکت، علاوه بر حضور پرسنل و مدیران ارشد خود، میزبان جمعی از مدیران و صنعت‌گران شاخص استان، سرمایه‌گذاران چینی و همچنین آقای شهباز حسن‌پور نماینده منتخب مردم نجیب شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی که با حداکثر آرا از این حوزه راهی بهارستان شده است، بود.

 

این جشن با معرفی دستاوردهای این گروه صنعتی در سالی که گذشت و برشمردن اهداف و برنامه‌های پیش‌روی آن آغاز شد و با سخنرانی آقای علیرضا پویان رییس محترم هیات مدیره گروه صنعتی پویان، آقای شهباز حسن‌پور نماینده منتخب مردم کرمان و راور در مجلس، آقای مهدی مکی‌آبادی مدیرعامل شرکت صنایع فولاد مشیز بردسیر، آقای حسن امیری دبیر کل اتاق بازرگانی و آقای سیدمهدی خضرایی مشاور حقوقی گروه صنعتی پویان ادامه یافت‌.

آقای مرتضی افروز از پرسنل شرکت شکوفا صنعت پویا به عنوان نماینده کارکنان این شرکت، دقایقی در این مراسم به سخنرانی پرداخت و برخی از دغدغه‌ها، درددل‌‌ها، چالش‌ها و خواسته‌های کارگران را بیان و از مسئولین حاضر در مراسم درخواست کرد که نگاه ویژه‌ای به این واحد صنعتی باسابقه و پیشرو داشته باشند.

بیشتر بخوانید: حضور پرسنل بانوی گروه صنعتی پویان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

تجلیل از آقای حسن‌پور توسط پایه‌گذاران گروه صنعتی پویان با اهدای یادبود و همچنین جشن تولد آقای علیرضا پویان، از دیگر برنامه‌های قابل توجه و خاص این مراسم بود.

 

در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می‌کنید:

پست قبلی

ریيس کل سازمان امور مالیاتی کشور: رویکرد نظام مالیاتی تقدیر از مودیان خوش‌حساب همچون شکوفا صنعت پویا است

پست بعدی

تجلیل از آقای شهباز حسن‌پور توسط پایه‌گذاران گروه صنعتی پویان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *