ریيس کل سازمان امور مالیاتی کشور: رویکرد نظام مالیاتی تقدیر از مودیان خوش‌حساب همچون شکوفا صنعت پویا است

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تقدیر از مودیان مالیاتی نمونه همچون شرکت شکوفا صنعت پویا باعث ترویج فرهنگ پرداخت مالیات در کشور می‌شود و این مالیات‌دهندگان همواره عملکرد مالی موفق‌تری دارند.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پویان؛ سید محمد هادی سبحانیان در حاشیه سیزدهمین همایش سیاست‌های مالی و مالیاتی ایران درخصوص تقدیر از شرکت‌های مودی خوش حساب مالیاتی اظهار کرد: یکی از اقدامات ما در این همایش تقدیر و تشکر از شرکت‌هایی بوده است که جزو مودیان خوش‌حساب مالیاتی بودند و در این میان شرکت شکوفا صنعت پویا نیز به عنوان مودی خوش‌حساب مالیاتی انتخاب شد.

او ادامه داد: ما برای انتخاب شرکت‌های خوش حساب تعدادی از مجموعه‌ها را شناسایی کردیم و در نهایت شرکت‌های برتر انتخاب شده در این رقابت، عملکرد موفق‌تری داشتند و به عنوان مودی خوش‌حساب انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: حضور پرسنل بانوی گروه صنعتی پویان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

سبحانیان افزود: رویکرد نظام مالیاتی بر این است که از مودیان خوش‌حساب همچون شرکت شکوفا صنعت پویا تقدیر و تشکر کرده و این امر به ایجاد فرهنگ مالیات‌پردازی در کشور ترویج شود.

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد: ما قائل بر این هستیم که اگر مودی ما خوش‌حساب بود، برای آن مسیری را ایجاد کنیم که بتواند به ساده‌ترین شکل ممکن تکالیف خود را انجام دهد.

گفتنی است سیزدهمین همایش سیاست‌های مالی و مالیاتی ایران با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد و از شرکت شکوفا صنعت پویا به عنوان “مودی خوش‌حساب مالیاتی کشور” تقدیر به عمل آمد.

پست قبلی

تجلیل از شرکت شکوفا صنعت پویا به عنوان «مودی خوش‌حساب مالیاتی کشور»

پست بعدی

برگزاری جشن پایان سال گروه صنعتی پویان با حضور جمعی از مدیران، صنعت‌گران و نماینده منتخب مردم کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *