تجلیل از شرکت شکوفا صنعت پویا به عنوان «مودی خوش‌حساب مالیاتی کشور»

در حاشیه سیزدهمین همایش سیاست‌های مالی و مالیاتی ایران و با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کل سازمان امور مالیاتی از شرکت شکوفا صنعت پویا به عنوان مودی خوش‌حساب مالیاتی و نمونه در سطح کشوری تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پویان؛ سیزدهمین همایش سیاست‌های مالی و مالیاتی ایران با حضور سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی، بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و جمعی دیگر از نمایندگان مجلس، مسئولان اقتصادی و مدیران بنگاه‌های بزرگ اقتصادی کشور در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

هدف از برگزاری این همایش موضوعاتی همچون مالیات بر عایدی سرمایه، نظام یکپارچه مالیاتی- حمایتی فرار مالیاتی، مالیات بر مجموع درآمد اشخاص و قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و تقدیر از مودیان خوش‌حساب مالیاتی بود.

در این همایش از شرکت شکوفا صنعت پویا به دلیل تقید به رعایت قانون و در قرار دادن اطلاعات شفاف مالیاتی در اختیار سازمان امور مالیاتی و انجام تکالیف قانونی مالی و مالیاتی خود در موعد مقرر توانست به عنوان مودی خوش‌حساب مالیاتی در کشور معرفی شود و مورد تقدیر قرار گیرد.

آقای محسن جلالی‌نیا مدیر محترم مالی شرکت شکوفا صنعت پویا این لوح را دریافت کرد‌.

 

متن تقدیرنامه رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از مودیان نمونه بدین شرح است:

«مودی محترم مالیاتی

با اهدای سلام و احترام

بیشتر بخوانید: حضور پرسنل بانوی گروه صنعتی پویان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

مالیات به عنوان مولفه‌ای کارآمد و اثر بخش در اجرای سیاست‌های کلان اقتصادی، نقش بسیار مهمی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مدظله‌العالی دارد.

به همین اعتبار و با انگیزه گفتمان‌سازی فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه، فرهنگ سازی مالیاتی با هدف اصلاح و بهبود تفکرات، بینش‌ها، باورها و رفتارهای شهروندان حول موضوع مالیات در دوره تحولی نظام مالیاتی در اولویت راهبردها قرار گرفته است که تجلیل از مودیان نمونه مالیاتی در همین راستا برنامه‌ریزی و اجرا گردید.

ضمن گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه و تبریک کسب عنوان مودی نمونه، به رسم قدرشناسی از همراهی و همگامی شما با نظام مالیاتی کشور این لوح تقدیم حضورتان می‌گردد.

برایتان از درگاه حضرت رب‌العزه سعادت، سیادت و حسن عاقبت مسئلت می‌نمایم.

سید محمدهادی سبحانیان

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور»

در ادامه برخی تصاویر از این همایش را مشاهده می‌کنید:

پست قبلی

دیدار مقامات ارشد گروه صنعتی پویان و بانک توسعه صادرات

پست بعدی

ریيس کل سازمان امور مالیاتی کشور: رویکرد نظام مالیاتی تقدیر از مودیان خوش‌حساب همچون شکوفا صنعت پویا است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *