تجلیل از نفرات برتر نخستین مسابقه کتابخوانی گروه صنعتی پویان

طی مراسمی با حضور آقای حسین پویان از نفرات برتر نخستین مسابقه کتابخوانی گروه صنعتی پویان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پویان؛ نخستین مسابقه کتابخوانی گروه صنعتی پویان با معرفی کتاب “از خوب به عالی” اثر “جیم کالینز” اطلاع رسانی شد و پس از اعلام آمادگی حدود ۱۰۰ نفر از پرسنل محترم این گروه صنعتی، آزمون نهایی مسابقه با ۱۱ سوال تستی و ۴ سوال تشریحی برگزار و در پایان نفرات برتر اعلام شدند.

بر این اساس خانم سمیرا محمدی از واحد مالی، آقای مرتضی افروز از واحد طراحی‌ومهندسی و خانم حانیه نوراللهی از واحد برنامه‌ریزی شرکت شکوفا صنعت پویا مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند. همچنین آقای نظر شهابی، خانم زهرا آبادیان، آقای حمید ابراهیمی، آقای صادق حسینی، آقای محمدرضا افروز، آقای بک‌محمد حیدری و خانم آناهیتا زارع‌زاده از همین شرکت به ترتیب رتبه‌های بعدی را به دست آوردند.

پس از مشخص شدن نفرات برتر، طی مراسمی با حضور آقای حسین پویان عضو هیات مدیره گروه صنعتی پویان، آقای حسین بیدختی قائم مقام شرکت شکوفا صنعت پویا و آقای ابراهیم پویان مدیر واحد مارکتینگ این گروه صنعتی، از نفرات برتر با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: برگزاری جشن بزرگ روز کارگر و بیست‌وهشتمین سالروز تاسیس گروه صنعتی پویان

در این آیین که علاوه بر تجلیل، رنگ‌وبوی هم‌اندیشی به خود گرفته بود، نفرات برتر در رابطه با مهمترین مطالبی که از این کتاب فرا گرفته بودند، به صحبت و گفتگو با مدیران حاضر در جلسه پرداختند و نقطه نظرات خود را برای تعالی سازمان ارائه دادند.

نگاه ویژه آقای حسین پویان به برگزاری چنین مسابقاتی که باعث ترویج فرهنگ کتابخوانی و توسعه فردی پرسنل می‌شود و همچنین استقبال ایشان از دریافت پیشنهادات و انتقادات از نکات قابل توجه این جلسه پرثمر بود.

پست قبلی

شرکت نگین‌گهر کهبد پویان در زمره شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفت

پست بعدی

بازدید مدیران ارشد گروه صنعتی پویان از دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *