بازدید مدیران ارشد گروه صنعتی پویان از دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای کرمان

جمعی از مدیران گروه صنعتی پویان با دعوت دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای کرمان از کارگاه‌‌های این دانشگاه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پویان؛ در راستای تحقق اهداف مشترک دانشگاه و صنعت در خصوص اجرای هر چه سریع‌تر تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در اولین کنسرسیوم اشتغال و مهارت دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و با دعوت این دانشگاه، برخی از مدیران ارشد گروه صنعتی پویان از کارگاه‌ها و تجهیزات دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان کرمان بازدید کردند.

مدیران محترم گروه صنعتی پویان در طول این بازدید، نشستی با حوزه معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه داشتند و در رابطه با به کارگیری نیروی متخصص و فنی مورد نیاز صنایع استان و همچنین چالش‌ها و دغدغه‌های موجود صحبت‌هایی را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: حضور پرسنل بانوی گروه صنعتی پویان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

در ادامه دکتر آیین، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، ضمن معرفی پتانسیل‌ها و امکانات این دانشگاه اعلام کرد که فارغ‌التحصیلان ماهر و آچار به دست در کلیه مراکز تابعه استان، آماده همکاری با صنایع در رشته‌های مختلف مهارتی و فنی هستند.

شایان ذکر است، آقایان حسین پویان و محمدرضا پویان دو عضو هیات مدیره گروه صنعتی پویان، حسین بیدختی قائم مقام، محسن محمدی مدیر کارخانه و محسن پویان مدیر دفتر طراحی‌ومهندسی شرکت شکوفا صنعت پویا و همچنین رضا کرمی مدیر کارخانه شرکت خودروسازان شکوفا صنعت پویا، مدیرانی بودند که به نمایندگی از این گروه صنعتی در این بازدید حضور داشتند‌.

 

پست قبلی

تجلیل از نفرات برتر نخستین مسابقه کتابخوانی گروه صنعتی پویان

پست بعدی

میزبانی گروه صنعتی پویان از مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *