میزبانی گروه صنعتی پویان از مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمان

گروه صنعتی پویان میزبان مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمان و هیات همراه بود.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پویان؛ آقای احمد علیرمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان و هیات همراه با حضور در گروه صنعتی پویان ضمن دیدار با آقای علیرضا پویان و آقای حسین پویان دو عضو هیات مدیره این گروه صنعتی، از نزدیک نظاره‌گر امکانات، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دو شرکت شکوفا صنعت پویا و خودروسازان شکوفا صنعت پویا شدند و با روند تولید محصولات مختلف این شرکت‌ها آشنا شدند.

در ابتدای این نشست اعضای هیات مدیره این گروه صنعتی ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به مدیرکل صداوسیمای کرمان و هیات همراه، به معرفی گروه صنعتی پویان پرداختند و خواستار حمایت صداوسیما از این واحد صنعتی در بحث تولیدات تصویری شدند‌.

در ادامه آقای احمد علیرمضانی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران این گروه صنعتی، عنوان کرد: کسانی که در میدان تولید با وجود شرایط سخت اقتصادی مشغول فعالیت هستند، جهاد می‌کنند. واحدهای تولیدی از جمله گروه صنعتی پویان در برابر این محدودیت‌ها و تحریم‌ها ایستادگی می‌کنند و مغلوب رکود نشدند و مسیر پیشرفت و تعالی را بهتر از گذشته پیش رفتند.

او افزود: افراد زیادی برای کارآفرینی و اشتغال از این مجموعه‌ها روزی می‌خورند و باید مورد حمایت قرار گیرند تا موانع برداشته شود و چرخ تولید روان‌تر بچرخد.

بیشتر بخوانید: حضور پرسنل بانوی گروه صنعتی پویان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

آقای علیرمضانی همچنین در ادامه بر تعامل و همراهی رسانه ملی در خصوص حمایت از تولید و انعکاس ظرفیت‌های این مجموعه تاکید کرد.

شایان ذکر است آقای مصطفی پاکزاد مدیر فروش شرکت خودروسازان شکوفا صنعت پویا در این نشست حضور داشت.

 

پست قبلی

بازدید مدیران ارشد گروه صنعتی پویان از دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای کرمان

پست بعدی

دیدار مقامات ارشد گروه صنعتی پویان و بانک توسعه صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *