پیام تبریک نوروزی رییس، نایب رییس و اعضای هیات مدیره گروه صنعتی پویان

رییس، نایب رییس و اعضای هیات مدیره گروه صنعتی پویان در پیام‌هایی جداگانه فرا رسیدن نوروز باستانی و سال ۱۴۰۳ شمسی را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی پویان؛ در این پیام‌‌ها آمده است:

همکاران عزیز و ارجمندم!
فرا رسیدن فصل بهار و سال نو را به شما تلاش‌گران گروه صنعتی پویان و خانواده‌های گرانقدرتان شادباش می‌گویم. بهار شورانگیزی که معطر به رایحه ماه میهمانی خداست تا مجالی برای شکوفایی و پویایی زمینی و آسمانی باشد.
خداراشاکرم که گروه صنعتی پویان، سالی دیگر را نیز با کارنامه‌ای پربار سپری کرد. قدردان کوشش‌های بی‌دریغ همه شما کارکنان شریف گروه صنعتی در همه بخش‌ها هستم که تمام توفیقات به دست آمده، مرهون حضور مسئولانه و صادقانه شماست‌. از درگاه ایزد منان، سالی سرشار از سلامتی، سعادت و شادکامی برای همگان آرزومندم.

علیرضا پویان
رییس هیات مدیره گروه صنعتی پویان

 

بنام خالق زیبایی‌ها

نوروز؛ روز نو شدن جهان و جان‌هاست. روز تغییر حال طبیعت و روز تغییر حال دل انسان‌ها و بهانه‌ای زیبا برای نو شدن اندیشه و افکار آدمیان است‌.
در این لحظات و ساعات مبارک، عید نوروز و آغاز سال جدید و نیز تلاقی این عید باستانی با ماه مبارک رمضان و ایام ضیافت الهی را خدمت مردم شریف ایران به ویژه مردم نجیب کرمان و پرسنل تلاشگر و ساعی گروه صنعتی پویان و خانواده‌های محترم ایشان، صمیمانه تبریک و شادباش عرض می‌کنم و امیدوارم سالی پر برکت و سرشار از شادکامی و بهروزی توام با توفیق و سعادت بندگی خداوند سبحان، پیش‌روی شما عزیزان باشد.

حسین پویان
نایب رییس هیات مدیره گروه صنعتی پویان

 

سال نو با نسیم جان‌نواز بهاری، دست عنایت خداست که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می‌دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش‌های ما به گذشته می‌پیوندد.
با تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی به شما پرسنل محترم و خانواده‌های معززتان، امیدوارم که با همت خود در سال جدید نیز برگ‌های زرین دیگری بر کتاب پرافتخار گروه صنعتی پویان بیفزایید و به فضل الهی به جایگاه‌های والاتر و بالاتر دست یابید.

بیشتر بخوانید: حضور پرسنل بانوی گروه صنعتی پویان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

محمدرضا پویان
عضو هیات مدیره گروه صنعتی پویان

 

خداوند منان را سپاسگزاریم که در سایه الطاف بیکرانش فرصت تجربه سال جدید دیگری را بر ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت، گام در مسیر آینده بگذاریم.
گروه صنعتی پویان سال ۱۴۰۲ را در حالی پشت سر گذاشت، که با وجود همه سختی‌ها و تنگناها توانست با شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و در راستای اهداف و چشم‌انداز خود گام بردارد.
با عرض تبریک و شادباش فرا رسیدن سال نو، جا دارد بدینوسیله از تلاش، همدلی و همراهی یکایک مدیران و کارکنان محترم که سرمایه اصلی هر سازمان محسوب می‌شوند، تشکر و قدردانی نموده و از درگاه حضرت احدیت برای شما عزیزان و خانواده محترمتان فردایی روشن، بهروزی و توفیق روز افزون آرزو نمایم.

رضا روزخوش
عضو هیات مدیره گروه صنعتی پویان

 

فرا رسیدن رستاخیز باشکوه و پر طراوت بهاری طبیعت، مجالی است گرانبها برای حمد و سپاس ایزد منان و زمانی است برای نو شدن و تازه شدن و حرکت به سوی تکامل.
طلیعه سال نو و فصل زیبای بهار و حلول ماه مبارک رمضان، ماه کرامت و بندگی را به همه همکاران محترم در گروه صنعتی پویان تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای کلیه همکاران گرامی، امیدواریم به حول و قوه الهی، سعادت توفیق در خدمت به ملت عزیزمان را داشته باشیم.

محمدعلی پویان
عضو هیات مدیره گروه صنعتی پویان

 

 

پست قبلی

فرا رسیدن سال نو، عید نوروز و بهار طبیعت فرخنده باد

پست بعدی

امیدواری نایب رییس هیات مدیره گروه صنعتی پویان به سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *